Monday 12 March 2007

Weird Things About Myself

so hr tu madot tag aku pasal main2 mainan ni la "6 weird things bout urself".... aku pon mls nak pk ape yg plik pasal diri sndir hahaha.... so i'll ask my frens on my ym list kadang2 kite x prasan ape yg org lain prasan pasal diri kite.. uhuuu... so d results.. :

syira: hahahahah x suke sikat rambut lepas mandi ok mmg i wont n never will comb my hair right after taking shower hahahaha..... aku tau perangai aku nih tp xpasan plak ade org anggap dia pelik??? ntahla xde sbb pon xnak sikat rmbut lps mndi.. mungkin aku akan rase rimas kot yela bile sikat masa rambut tu tgh basah mstila nti air dia merecik2 kat badan kan?? eeee rimas r huhuhh so aku mmg akan tgu smpai dia kering dulu atau da nak2 kering tu baru la aku sikat.. ehe..

ain: u r soo comels.. dat the weird"est" thing about urself..hahaha lor ini bukan pelik la ain.... or maybe she mean y i am sooo small di usiaku 22 tahun hahaha...hmmm nak ikutkan kalau genetik mungkin gak r kot.. yes i am d smallest in my family di kalangan sedara2 pon i am still d smallest.. ye la adela yg sama tnggi tp at least diorang a bit chubby so they look 'bigger' than me.. i'm only 146 and probably 148 in d morning hahahahh... but i luv myself i luv the way i height.... ooooo mbe aku tak tinggi sbb masa kcik2 dulu aku suke lompat2 tangge... bile nk turun bawah aku xkan turun tangge mcm org normal aku akan lompat ..mungkin dr anak tangge pertama... kalau boleh nti lompat anak tangge kedua plak.. sampaila satu tahap aku ingt lg aku prnah lompat dr anak tngge keenam smpai sakit blakang aku....hahahahah ade kaitan ke?? mungkin gak

dila: pelik..camne ko bole jd pendiam slame sthn tetibe form2 ngan form3 pembising ok dila was my classmates for 3 years back in taayah.. yup i was VERY quiet in form 1 n suddenly became myself again in form 2 hahahah... xtaula mungkin sbb aku sgttttt la homesick dulu .. asek2 nak balik je asek2 nanges je keje rindu kat umah.. smpaikan mak anta surat kat cikgu klas aku n smpaikan kaunselor kn jumpe aku hahahah klakar la... kat dorm pon diammm je dok je kat katil x bergaul ngan org lain smpai budak atas katil aku (rokhmah) kater dia ingat aku nih anak ustaz awatla diam sgt tp bile form 2 aku da ok xde homesick2 da n rase cam bodo gle watpe la nk omesick2 best je dok ostel.. tambah lagi dpt geng yg mmg hevoc gile (mmber RHBC n 2S ngan 3S) rindu kat korang!! huhuhhh

aisyah: pelik psl kau?cara gelak pelik gile ar!tulesan kau pelik n buruk ok aisyah ni adik aku tu yg brani jujur gler tuh amboi org mntak satu dia bagik dua ciss.. so da 2 in 1 la nih.. gelak?? hahaha... mmg pelik kot... cam mengilai2 pon ade gak kadang2 dgr.. n mmg kalau gelak mmg aku x leh nak control thp volume dia x kire la aku kat mane pon.. xtau asal.. tp dulu masa kat jasin awal2 form 4 tu mungkinla aku cam kontrol2 cket (yela budak taayah masok skolah campur ngan laki konon2 jage aurat ar) bole bla!! hahahahhh xdenye kalau da tabiat gelak kuat tu kuat la jugak.. mmg aku x mampu bertahan skjp je dpt kontrol gelak. walau ngan sape2 pon ... klau kuar ngan lan pon aku akan gelak camtu gak xde control2 punye huhuhh.. n yg klakar nye aku pnh la tnye dia "eh adeke org gelak bunyik hahahaha (yela biasekan kalau taip msti nak tules hahahaha kalau gelak kan)" pastu dia kate "ade aja la" hahahhhh pastu baru aku pasan aah aku mmg gelak bunyik camtu pelik2..

my handwriting's ugly???? hmmm maybe hhuhuhhh... but i don care as long as i can understand it myself... but watever pon my notes r quite popular tau among frens here hahahh.. n kat jasin dulu ade sorg mmber dia kater dia suker tgk tulisan aku sbb cam sempoi.. tp cikgu BM aku sah x suke n nyampah tgk tulisan aku hahaha.. tiap kali penulisan msti dia komen 'sila perbaiki tulisan' siap tunjuk lagi 'a' yg betol cane 'g' yg betol cane etc.. papelah... i still like it ngahaha

lan: ok. aja otai yg kecik hahahahh ape daaaaa.. knape kalau otai yg besar x pelik ke??? hmmm tp mmg aku otai pon ... dr skolah rndah lagik ala2 tomboy.. masa skolah rndah org pnggil aku 'rocker' ntah pape ntah x glemer langsong la! huhuhhh ... then masa kat taayah cam biase je la sbb ramai je yg otai2 cam aku gak.. tp best ... masa kat jasin org pnggil aku 'otai'.. masa kat jasin ni la zaman2 pkai cap pon... smpai kat bilik pon aku still ngn cap aku tuh hahahahhh.. mane aku ltak ntah topi ksayangan ku itu.. last pakai masa g pangkor after spm.. pastuh stat ble ntah aku berubah nak jadik feminin2 nih!!! arghhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!! benci pon ade.. tp xpe aku kn la matang kan xkan nak camtu je umor da 22 huhuhh... tp sikit2 otai tu masih ade dlm diri aku skrg nih itu xleh dinafikan.. hahah nk trgelak tingat hr tuh aimi dtg bilik tgk la gmbr yg aku lekat kat dinding.. gmbr kat jasin dulu masa block party amek gmbr ngan rumates.. pakai short je pastu ade cap.. aimi kate "eh ko ke ni?? cam budak kecik je" "aah aku la tu masa zaman2 otai dulu" "ko otai??????" aikkkk pelik ke??? xkan skarang aku dah fully feminin kot????? oi2!!

k r dah... cukup lah 6.... nti aku nk tmbh cket ape yg came across kat otak aku skang... hmmm yg pelik lg pasal aku adelah mungkin shortform aku... tp ni dulu la skang da mungkin x lagik.. aku ingt lagi dulu mizah pnh kater kalau dpt msg dr aku sure lame gle dia nk dpt baca sepenuhnye ape yg aku anta hahahhh... "cam nk kn pecahkan kod rahsia ape je" kater mizah... n syira pon pnh kater gak camty.. paperla.... n lagik satu org slalu kater taste aku ni pelik... yela maksud aku taste mmbeli belah aku... tp jgn trkejut adeje org yg kater camtu then ends up jadik 'copycat' cessss!!

ok....lastly nak wish congrat utk adik aku yg cemerlang dlm SPM nye... congratz2!! moge dpt jadik geologist yg berjaye then jadik kaya aku pon boleh tumpang kaya hahahahahhh... da la sambong wat report balik.. cau

eh lupe plak nk tag org.... hmmm i wanna tag mizah, roz, zatul n whoever read my blog.... keep d game going WEIRDO!! hahahh

No comments:

Post a Comment