Sunday 4 March 2007

I Love My Heater

last friday during dinner (kalo x silap) biasela kami akan bukak pot bersembang2 dan bergosip2.. n tbe2 k.ira bukak topik about me bought a new heater.. as u no my old heater was taken by d 'gipang' team.... uhuhuh.. so fatin pon dgn peliknye tnye knape aku prlukan heater?? bilik aku sejukker?? ok i think d following are d best answer i can give...

1st i really cant stand it when its really cold sampai ke tahap kaki aku pon jadik sejuk gak.. y?? because i cant do anything when its cold.. i'll only baringing in my duvet doing nothing until i fell asleep.. so now is avery critical time for my project its less than a month until i need to submit d dissertation... so kalau aku dok je dlm duvet smpai ble nak siap kan report?? ehe..

then fatin kater... ooo aku ok je kalo da pkai sweater n socks... hmmm...

y i don wanna wear those things in my room??? cause aku akan rase rimas sgtttt berselubung dlm bilik.. cukuplah bersweater or berjaket di luar but not when i'm in my room.. rase berat sgttt huhuh..

another reson... fatin berkata.. eh bilik aku xde la sjuk sgt.. bilik ko sejuk ke??

yup2 my room is soooo damn cool but strangely its very cold during day.. cause at nite they turn on d heater to d max.. but not during d day.. n its become soo fuckin cold when its windy.. cause my room is like at d corner of d building so boleh bayangkan la kan bile berangin bilik aku jadi tmpt berkumpulnye angin... sampai bergoyang2 lngsirbilik aku even i don open d window.. hmm.. so thats y i need external heater huhuhu... n i just use it during d day though.. aku xdela kejam sgt nak pkai setipa malam... bler sejuk je aku pasang..

ooooo camtu >> kater fatin

so now i got wat i need > a heater.. wut i need to make sure now is be careful so that they wont take it again dis time hehehe....

No comments:

Post a Comment